Beheren is vooruitzien. De betrouwbare werking van uw ICT-middelen vereist regelmatig en kundig beheer. I&O Netsys zorgt daarvoor, zodat u en uw medewerkers hun werk kunnen doen. De exploitatiekosten van een goed ingericht en goed beheerd netwerk zijn goed budgetteerbaar en betaalbaar. I&O Netsys hanteert een transparante calculatiemethodiek die optimaal inzicht geeft in de vaste en variabele kosten.

Uw opbrengst is betrouwbare ICT, waarop u dag in, dag uit kunt rekenen. Dat is ‘t waard.

Service Level Agreement (SLA)

U vindt in onze serviceovereenkomst de volgende componenten terug:

I&Online Beheer

Onder I&Online beheer verstaan we het geheel aan activiteiten dat nodig is om uw ICT-middelen operationeel en veilig te houden en uw medewerkers te ondersteunen bij het gebruik. We bewaken de internetverbinding, de patch-status van werkstations en servers, verzorgen gebruikersbeheer en uw Office 365 of Azure services: we voeren alle taken uit die deel uit maken van zorgvuldig beheer in een proces dat is gebaseerd op beproefde methoden (waaronder ITIL). Het primaire aanspreekpunt is onze servicedesk, die 24 uur per dag, 7 dagen per week wordt bezet door ervaren en vriendelijke dienstverleners met een passie voor techniek.

I&Online Back-up

I&Online Backup is de verzamelnaam voor onze back-updiensten, gericht op data-recovery en system-recovery. Uw gegevens worden versleuteld over het internet of over een IPVPN naar I&O Netsys verstuurd en versleuteld opgeslagen in ons datacenter in Amsterdam. Ook onze system recovery (disaster recovery) services zijn gebaseerd op versleutelde opslag. Voor system- en disaster recovery maken we gebruik van zowel ons eigen hostingplatform als Microsoft Azure.

I&Online Security

I&Online Security is de verzamelnaam voor onze managed services die zijn gericht op gegevenbescherming en beveiliging. Die dienst omvat altijd adequate virusbescherming, zowel op uw verschillende devices als op inkomende datastromen, zoals internet en e-mail. De middelen die we inzetten zijn onder meer oplossingen voor virusbescherming, een managed spamfilter, managed firewalls en detectietools. Mede als gevolg van de nieuwe wetgeving op het gebied van gegevensbescherming, spelen de organisatorische aspecten van gegevensbescherming een steeds belangrijker rol. Ook daarmee kunnen we u helpen.

Een jaarlijkse evaluatie van de stand der zaken kan deel uitmaken van de Service Level Agreement.